15 apr
2016

De titel verklapt al wat ik wil gaan vertellen in dit bericht. Toch denk ik dat ik wel een heel groot deel van de lezers een tip kan geven door mijn ervaringen te delen! Zelf ben ik een restaurant eigenaar van ongeveer twaalf restaurants. Maar het vervelende was dat ik niet allemaal dezelfde glazen had die ik kon uitdelen. Zo liet ik glazen bedrukken door het bedrijf Maxilia met mijn eigen logo en kan ik nu al mijn klanten voorzien van het zelfde glas met mijn logo er op. Daar komt bij dat ik een extra actie erbij had gedaan omdat mijn klanten natuurlijk merkten dat wij nieuwe glazen hadden. Toen ben ik begonnen met het glazen weggeven. Dit waren de oude glazen die er nog goed uitzagen maar waar ik niks meer aan had. Daarom was ik blij dat ik de glazen kon weggeven aan de gasten die lekker hadden gegeten en die een soort van cadeautje wilden. Dit liep heel goed en er kwamen ook echt mensen eten die graag glazen wilden krijgen. Aangezien glazen ook snel kapot gaan door het laten vallen etc. heb ik nog een nieuwe opdracht gedaan voor glazen bedrukken. Wat mij opviel was dat er een hele goede klantenservice is bij zo’n groot bedrijf wat ik eigenlijk nog nooit heb meegemaakt.logo (1)\r\n\r\n \r\n\r\nVeel meer dan alleen glazen bedrukken!\r\n\r\nToen ik eenmaal dit bedrijf ontdekt had en een bestelling had geplaatst, werd er gevraagd of ik een catalogus wilde van alle producten die er allemaal te koop waren. Dit was geheel vrijblijvend en heb ik dus ook gedaan. Echter toen ontdekte ik pas hoe groot hun assortiment eigenlijk is. Daardoor is het mogelijk om echt heel veel dingen te bestellen buiten het glazen bedrukken om. Zo kunt u bijvoorbeeld ook terecht hier voor aanstekers, agenda’s en andere leuke relatie geschenken waarmee u uw klanten heel blij mee kunt maken. Even na de actie van de glazen heb ik ook aanstekers laten maken met mijn eigen logo er op zodat ik dit ook kon weggeven. Dit liep ook echt als een malle en heb ik dus ook een groot succes mee behaald. Verder moet ik er nogmaals bij zeggen dat ik erg tevreden ben over de levering van de producten en dat de klanten ook niks op de artikelen aan te merken.50803_1760\r\n\r\n \r\n\r\nErg veel respons op de relatie geschenken!\r\n\r\nDoor dat ik nu om de zoveel tijd een actie doe met de relatie geschenken, merk ik gewoon dat mensen het leuk vinden dat ik dit doe. Voor de rest word daar natuurlijk mond op mond reclame door gedaan en hoef ik verder geen reclame meer te maken voor mijn restaurants. Het enige waar ik mij op moet concentreren is de kwaliteit van het eten. Dit mag niet naar beneden gaan. Daar komt bij dat de vriendelijkheid van mijn collega’s ook een punt is in het verzorgen van een goed restaurant. Verder wil ik Maxilia bedanken voor de goede service en dat ze altijd voor me klaar staan, ik ben een vaste klant!25451_98321-1